Κα Πιπιλή,
εκτός του ότι επί της ουσίας δεν έχετε κάνει τίποτα για το “χωριό” σας, ως φαίνεται δεν έχετε και επαφή με τα προβλήματα του. Κάντε έναν κόπο και ρωτήστε τους εμπόρους γιατί δεν θέλουν το ωράριο της Κυριακής. Τί νομίζετε; Οτι ξαφνικά τρελάθηκαν όλοι και αντιδρούν; Είναι συντεχνιακά και σοβιετικού τύπου τα αιτήματα των εμπόρων κυρία μου; Για να κάνετε εσείς τα ψώνια σας την Κυριακή κα Πιπιλή,
γιατί δεν μπορείτε να ρυθμίσετε τον χρόνο σας προφανώς, πρέπει να χάσουν χιλιάδες άνθρωποι τα μαγαζιά τους και τις δουλειές τους; Και εν πάση περιπτώση πόσες ημέρες και πόσες ώρες πρέπει να δουλεύουν οι άνθρωποι που κρατάνε μόνοι τους ένα μαγαζί; Και τί δουλειά έχουν τα παζάρια της επαρχίας με την εμπορική δραστηριότητα μίας πρωτεύουσας; Και με ποιό σκεπτικό θεωρείτε ότι θα παταχθεί το παρεμπόριο; Δηλαδή όταν ανοίξουν τα μαγαζιά την Κυριακή, ο αλλοδαπός με τα παράνομα τσιγάρα και τις κάλτσες θα φύγει έξω από την ΑΣΟΕΕ;
Για εμάς η Αθήνα δεν είναι το “χωριό” μας, είναι η πρωτεύουσα της χώρας. Εάν εσείς αισθάνεστε “χωριάτισσα” σάς συνιστούμε την επόμενη φορά να κατέβετε ως υποψήφια σε κάποια περιφέρεια να υπερασπιστείτε τους ανθρώπους της επαρχίας, πολλοί εκ των οποίων τυγχάνουν λιγότερο “χωριάτες” από εσάς.
Ως Αθηναίοι που πραγματικά ενδιαφερόμαστε γι’ αυτή την ΠΟΛΗ αισθανόμαστε την υποχρέωση να κοινοποιήσουμε την ομιλία της κας Πιπιλή παντού, για να κρίνουν οι συμπολίτες μας τους ανθρώπους που φέρουν τον τίτλο του βουλευτή Α Αθήνας.
Κάτοικοι και Επαγγελματίες 6ου Δημοτικού Διαμερίσματος
Απο: Φωτεινή Πιπιλή
Προς:
Στάλθηκε: 10:13 π.μ. Παρασκευή, 26 Ιουλίου 2013
Θέμα: [Φωτεινή Πιπιλή] Η Κυριακή των παζαριών και των ανοιχτών καταστημάτων στην Αθήνα μέσω… Ραμπάτ
Συζητείται στη Βουλή από χθες το νομοσχέδιο για τις ρυθμίσεις στην αγορά και όλο το βάρος πέφτει στο Άρθρο 16 για την προαιρετική λειτουργία μικρών καταστημάτων τις Κυριακές. Ο κατά τόπους Αντιπεριφερειάρχης θα κρίνει και τις τοπικές ανάγκες. Μίλησα στη Βουλή. Είμαι υπέρ της λειτουργίας και είπα τα επιχειρήματά μου. Οι λέξεις κλειδιά στην ομιλία είναι: «το χωριό μου η Αθήνα», «παζάρι», «η Κυριακή των Χριστιανών Ορθόδοξων», «η Παρασκευή των Μουσουλμάνων». Διαβάστε την ομιλία μου παρακάτω ή δείτε την στον εξής σύνδεσμο: http://youtu.be/O5R3Y_QsUgw
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΗΣ
ΙΕ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΣΥΝΟΔΟΣ Α΄
ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
ΘΕΡΟΥΣ 2013
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ Α΄
Τρίτη, 23 Ιουλίου 2013
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, είμαι σύμφωνη με το νομοσχέδιο. Επίσης, τονίζω ότι και μόνο το ότι είναι προαιρετική όλη αυτή η ιστορία την οποία συζητάμε, μου δίνει ακόμα μεγαλύτερη δύναμη για να στηρίξω αυτό το νομοσχέδιο.
Έχω την αίσθηση ότι κάποτε πρέπει να λέμε τα πράγματα απλά και κατανοητά. Επιτέλους, δεν μπορεί η Ελλάδα σε ορισμένους τομείς να εξακολουθεί να συμπεριφέρεται ως η τελευταία χώρα σοβιέτ μ’ αυτές τις συντεχνιακές κλειστές, άθλιες, καταστροφικές λογικές που πολλές φορές στηρίζονται και από συνδικαλιστές. Σήμερα οι συνδικαλιστικοί αγώνες θα έπρεπε να έχουν τελείως διαφορετική μορφή και αυτή τη στιγμή να μην είναι κλειστό για ώρες το πολύπαθο κέντρο της Αθήνας που καταστράφηκε μεταξύ άλλων και από τις συνεχείς πορείες των τελευταίων δεκαπέντε ετών.
Δεν γίνεται, λοιπόν, να έχει αποκλειστεί για μία ακόμα φορά το πολύπαθο κέντρο της Αθήνας από τους ίδιους τους πληττόμενους καταστηματάρχες και εργαζόμενους, τη στιγμή που οι ίδιοι συμφωνούν ότι κάποτε πρέπει να μπει και σ’ αυτό το θέμα των αλόγιστων πορειών μία τάξη και σειρά.
Είμαστε, λοιπόν, και σε αυτόν τον τομέα η τελευταία σοβιετική σε αντίληψη χώρα όπου, αν είναι δυνατόν, τον εκπρόσωπο της αγοράς που είναι τα καταστήματα, το βασικό κορμό της λεγόμενης παγκόσμιας ελεύθερης οικονομίας, τον υποβιβάζουν ορισμένοι και τον σέρνουν σε σκληρό σοβιετικού τύπου κρατισμό. Νομίζω ότι αυτό είναι πρωτοφανές και μόνο σε ορισμένους Έλληνες και συνδικαλιστές και λοιπούς, μπορεί να αρμόζει τέτοιου είδους απαράδεκτη συμπεριφορά.
Εγώ μιλάω για το δικό μου το χωριό. Το δικό μου το χωριό είναι η Αθήνα. Το δικό μου το χωριό είναι αυτό που «πεθαίνει». Αυτό το νομοσχέδιο αν λειτουργήσει σωστά, με τους κανόνες της ελεύθερης αγοράς, αλλά και τη δημοκρατικότητα του προαιρετικού, θα βοηθήσει πολύ μία πρωτεύουσα που το κέντρο της καταστρέφεται διαχρονικά από διάφορους λόγους και όχι από το γεγονός ότι τα μαγαζιά δεν δούλευαν τις Κυριακές ή θα δουλέψουν Κυριακές.
Εγώ, λοιπόν, ως γυναίκα εργαζόμενη από δεκαοκτώ ετών σε μία πολύ απαιτητική καθημερινή πολύχρονη εργασία, πάντα αναρωτιόμουν γιατί να μην έχω το δικαίωμα να μπορώ να κάνω τις αγορές μου την Κυριακή.
Και θα μου πουν κάποιοι ότι την Κυριακή είναι η εκκλησία. Δηλώνω, λοιπόν, κατηγορηματικά, γιατί αυτό το εξωφρενικό που ακούγεται ότι αν είναι ανοικτά τα καταστήματα την Κυριακή χαλάει η ισορροπία του έθνους μεταξύ θρησκείας, πολιτισμού και οικονομίας, ότι εγώ είμαι Χριστιανή Ορθόδοξη από πεποίθηση και όχι επειδή με βάπτισαν –με αεροβάπτισμα μάλιστα- οι γονείς μου. Δηλώνω ακόμη κατηγορηματικά ότι ως Χριστιανή Ορθόδοξη δεν θεωρώ άθεους ούτε τα γκαρσόνια ούτε τα εστιατόρια ούτε τους ταξιτζήδες ούτε τα κανάλια ούτε τους εργαζόμενους στα κανάλια ούτε τους γιατρούς ούτε τους νοσηλευτές ούτε αυτές τις εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπων που εργάζονται την Κυριακή για να ζει η κοινωνία.
Τα παιδικά μου χρόνια, όπως και πολλών Αθηναίων, ήταν δομημένα στις οικογενειακές αξίες, εκκλησία, εν συνεχεία ξενάγηση σε αρχαιολογικούς χώρους -τους γυρίσαμε όλη η δική μου γενιά- σε μια ζωντανή Αθήνα και μετά πηγαίναμε οικογενειακώς είτε να φάμε ένα ψαράκι, αν είχαμε χρήματα, είτε γυρίζαμε το μεσημέρι στο σπίτι.
Εν πάση περιπτώσει, όλο και κάπου στο εξωτερικό ζήσαμε σε όλο τον κόσμο και είδαμε πώς λειτουργούν και άλλες δημοκρατικές κοινωνίες που δεν είναι και της ελεύθερης οικονομίας, της δυτικότροπης, όπως είναι η Ελλάδα. Για παράδειγμα, οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι είναι άθεοι και απειλούνται από ακραίους με αφορισμό, ενώ στο Ραμπάτ του Μαρόκου -που μόλις πριν από δύο μήνες ήμουν για πολλοστή φορά- ή στην Κωνσταντινούπολη ή στο Ντουμπάι ή στο Κάιρο ή στην Αλεξάνδρεια ή οπουδήποτε, τέθηκε ποτέ θέμα σε αυτούς, που είναι πολύ πιο αυστηροί θρησκευτικά από ότι εμείς, να μην ανοίγουν τα μαγαζιά την Παρασκευή;
Και να θυμίσω και κάτι. Η λέξη «παζάρια» δεν είναι στις παιδικές μνήμες, αλλά και στην καθημερινότητα όλων των Ελλήνων; Δεν μου λέτε, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, τα παζάρια στο Κοπανάκι, για παράδειγμα, της Μεσσηνίας ή σε όλη την Ελλάδα, ποια μέρα είναι ιστορικά συνδεδεμένα με την οικογένεια, με την πατρίδα, με τη γλώσσα, με τη γεωργία και με τη θρησκεία;
Μην ξεχνάμε, λοιπόν, την καθημερινότητα του παζαριού, που είναι και ο βασικός τουριστικός πόλος για πολλές περιοχές.
Κυρίες και κύριοι, η Αθήνα, ειδικά το Κέντρο της Αθήνας –εγώ δεν τολμώ να μιλήσω για την επαρχία, γιατί εδώ έχουμε ειδήμονες και επομένως εγώ θα μιλήσω για το δικό μου χωριό- καταστράφηκε από την ερημοποίηση του.
Βέβαια, η ερημοποίηση προέκυψε –και ας μη βαυκαλιζόμαστε- πριν από την κρίση. Μάλιστα, γι’ αυτό μπορούμε να κάνουμε πολλές συζητήσεις, αφού σχεδόν οι μισοί δημόσιοι υπάλληλοι μόλις πήραν το εφάπαξ, άνοιξαν και ένα παπουτσάδικο πολύ πριν την κρίση.
Η Αθήνα θα λειτουργήσει σαν κανονική πόλη μ’ αυτή τη δυνατότητα που δίνετε και γι’ αυτό στηρίζω πάρα πολύ αυτό το νομοσχέδιο. Διότι και το παρεμπόριο θα χτυπηθεί ακόμα περισσότερο και το κυριότερο, θα έχουμε μία ζωντανή πόλη όχι μόνο για τους τουρίστες, αλλά και για εμάς που, εν πάση περιπτώσει, αν θέλουμε πάμε στην Εκκλησία και αν δεν θέλουμε, δεν πάμε. Πάντως, στην κατανάλωση θα πάμε.
Σας ευχαριστώ.
Απάντηση της κ.Πιπιλή
Η επιθετικότητά σας δίνει από την αρχή το στίγμα ότι θεωρείτε τη δική σας μόνο άποψη τη μόνη αλήθεια. Στη Δημοκρατία που θέλω να ζω εγώ ο καθένας λέει με επιχειρήματα τις απόψεις του χωρίς να προσβάλλει, να υβρίζει και να απειλεί όπως κάνετε εσείς. Δεν με τρομάζει λοιπόν η απειλή σας ότι θα στείλετε “παντού” την ομιλία μου γιατί εκτός από τη δική σας άποψη ότι εγώ “δεν έχω κάνει τίποτα για το χωριό μου” υπάρχει και η αντίθετη άποψη, μάλιστα δεκάδων χιλιάδων Αθηναίων οι οποίοι επιμένουν από το 19…86, παρακαλώ, έως και σήμερα να με στηρίζουν και να με ψηφίζουν. 20 χρόνια πρώτη σαρωτικά σε σταυρούς στον Δήμο Αθηναίων έως το 2004 μήπως λέει κάτι; Σε δύσκολες για τη Νέα Δημοκρατία εκλογές από το 2007 – 2012 δε λέει κάτι; Και αν λοιπόν μόνο εσείς αισθάνεστε πρωτευουσιάνοι για το γεγονός ότι στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες αλλά και στις πρωτεύουσες του Ισλαμικού τόξου τα μαγαζιά ειδικά στις τουριστικές ευρύτατες περιοχές είναι ανοιχτά τις Κυριακές ή τις Παρασκευές ή τα Σάββατα έχετε να αντιτείνετε κάτι;
Ε, λοιπόν, εγώ είμαι “χωριάτα” που ταξιδεύω πολύ, βλέπω, έχω επιχειρήματα και λέω ελεύθερα την άποψή μου. Και στο κάτω – κάτω της γραφής είμαι και καταναλώτρια και έχω δικαιώματα, για παράδειγμα να είναι τα καθαριστήρια ανοιχτά το Σάββατο, γιατί στο εμπόριο δεν λέτε “ο πελάτης έχει πάντα δίκιο”; Διαφορετικά να γίνουμε όλοι Δημόσιοι Υπάλληλοι και και τα μαγαζιά θα θεωρούν την ουσία του ελεύθερου εμπορίου τον ανταγωνισμό καταστροφή! Οι εποχές του Τσαουσέσκου έχουν παρέλθει.
Ευχαριστώ πολύ,
Φωτεινή Πιπιλή
Βουλευτής Α’ Αθηνών Ν.Δ.
H απάντηση των Κατοίκων και Επαγγελματιών του 6ου Δημοτικού Διαμερίσματος
Οπως κάποιοι μας λένε Χρυσαυγίτες, επειδή δεν συμφωνούμε με τις ιδεοληψίες τους, έτσι τώρα αποκτήσαμε καινούρια ταμπέλα ως οπαδοί του Τσαουσέσκου, επειδή δεν συμφωνούμε με την κα Πιπιλή. Μήπως και η Ομοσπονδία Εμπόρων, που έβγαλε ολόκληρη ανακοίνωση, είναι και αυτοί οπαδοί του Τσαουσέσκου, κυρία μου; Και η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων που λέει όχι σε αυτό το μέτρο, οπαδοί του Τσαουσέσκου είναι και αυτοί; Πολλούς οπαδούς στην Ελλάδα απέκτησε ο Τσαουσέσκου μετά θάνατον, δεν βρίσκετε; Μας καλύπτουν τα επιχειρήματα των εμπόρων κυρία μου, αυτά της εποχής του “Τσαουσέσκου”.
Δικαιώματα δεν έχετε μόνο εσείς ως καταναλώτρια, έχουν και οι εργαζόμενοι, έχουν και οι μαγαζάτορες, οι οποίοι δεν χρειάζεται να εργάζονται ως δουλικά,για να ικανοποιούν κάποιοι τα σαβουροκαταναλωτικά τους ένστικτα. Δηλαδή τόσα χρόνια τί πάθατε που δεν ψωνίζατε Κυριακή; Μια χαρά τα μοντελάκια πάνε κι έρχονται στην Βουλή με τα μαγαζιά κλειστά τις Κυριακές. Δεν είδαμε κανένα πρόβλημα. Κι εμείς, κάποιοι ελάχιστοι δηλαδή, εργαζόμενοι είμαστε (ναι, δυστυχώς υπάρχει ακόμη αυτό το είδος προς εξαφάνιση). Δεν μας λείπει η Κυριακή. Τα λεφτά μας λείπουν. Και λεφτά να είχαμε όμως πάλι έχουμε έξι ακόμη ημέρες να κάνουμε τις αγορές μας. Γιατί πρέπει να διαλύσουμε τον μαγαζάτορα και τον υπάλληλο, για να πάρουμε το δέκατοέβδομο ζευγάρι παπούτσια που μπορούμε να αγοράσουμε μία άλλη ημέρα;
Πού βλέπετε κυρία μου την απειλή, τις ύβρεις και την επιθετικότητα στην απάντηση μας; Εσείς είπατε ότι η Αθήνα είναι το “χωριό” σας, όχι εμείς.
Για ποιά επιχειρήματα σας μιλάτε; Ποιός σας είπε ότι στην Ελλάδα τα καταστήματα στις τουριστικές περιοχές δεν είναι ανοιχτά; Και αυτό αγνοείτε, αν και βουλευτής; Εσείς μπορεί να έχετε ταξιδέψει, εμείς έχουμε ζήσει στο εξωτερικό και πουθενά δεν ισχύει το κατάπτυστο έκτρωμα που ψηφίσατε στην Βουλή. Εάν πρότυπο σας είναι το Ισλαμικό τόξο με τα παζάρια του και η ανάπτυξη τύπου Ντουμπάι, μπορείτε να πάτε να ζήσετε εκεί. Δεν χρειάζεται να το φέρετε σε εμάς εδώ.
Οσο για τις ψήφους που έχετε λάβει κυρία μου δεν μας λέει κάτι. Επί 30 χρόνια ο ελληνικός λαός ψήφιζε το ΠΑΣΟΚ, τον Τσοχατζόπουλο και άλλους διάφορους που το μόνο που εκπροσωπούσαν ήταν τον εαυτό τους και την καλοπέραση τους. Πού να δείτε τί ψηφίζε ο ελληνικός λαός το δύσκολο 2000; Εχουμε στείλει στην Βουλή πολύ κόσμο για να μας δουλεύει, με περισσότερες ψήφους από τις δικές σας. Να’μαστε καλά οι αφελείς.
Στην θέση σας δεν θα το περηφανευόμασταν πως σας έχουν προτιμήσει από το 1986. Γιατί αυτό που μας έρχεται αυτόματα στο μυαλό είναι να σας ρωτήσουμε τί κάνατε από το 1986 για την Αθήνα; Τί κάνατε όταν η περίφημη αποκέντρωση-αποδόμηση έστελνε τα Πανεπιστήμια στο βουνό, τον κόσμο στα βόρεια και στα νότια προάστια και την Αθήνα στα τάρταρα; Τί κάνατε ως υπεύθυνη του Μεταναστευτικού στη ΝΔ, όταν η Αθήνα εποικιζόταν; Για πείτε μας.
Ξέρετε στην Δημοκρατία λογοδοτείς στον λαό.
Οι εποχές του δουλέματος έχουν παρέλθει κα Πιπιλή. Να’ναι καλά το Διαδίκτυο και οι δύσκολοι καιροί που ήρθαν και μας ξεστράβωσαν.
Πάντως πραγματικά εάν όντως τα πιστεύετε αυτά που λέτε παραιτηθείτε κα Πιπιλή, διότι έχετε χάσει την επαφή με τον κόσμο, ειδικά με τον κόσμο της Αθήνας, της ιστορικής πρωτεύουσας της χώρας. Εκτός και εάν συνομιλείτε μόνο με το Ισλαμικό τόξο πλέον της πόλης, οπότε εν μέρει σας δικαιολογούμε.
Ευχαριστούμε για την απάντηση.
Κάτοικοι και Επαγγελματίες 6ου Δημοτικού Διαμερίσματος
ΠΗΓΗ: taxalia
Υποβολή απάντησης